Visma Severa: All-in-One Professional Services Automation Tool
Visma Severa är ett omfattande verktyg för automatisering av professionella tjänster som är utformat av Visma Solutions Oy för Android-enheter. Det ger en enhetlig plattform för CRM, projektledning, tidrapportering, resurshantering och fakturering, vilket gör det enklare för företag att hantera sina dagliga verksamheter. En av de viktigaste funktionerna i appen är möjligheten att mata in arbetstimmar med en timer eller manuellt, vilket gör det enkelt att följa medarbetarnas produktivitet. Dessutom kan användare rapportera kostnader och koppla dem till projekt, lägga till kvitton för kostnader med mobilkameran eller från telefonens lagring. Visma Severa möjliggör också att användare skapar uppgifter, lägger till deltagare och får påminnelser om vad som är på gång idag och nästa dag, vilket effektiviserar daglig uppgiftshantering. Med appens försäljningshanteringsfunktion kan användare fånga potentiella kunder, se status för försäljningsärenden och skapa uppgifter för att effektivt slutföra affärer. Slutligen kan användare snabbt se status för sina projekt för att leverera i tid och förbättra lönsamheten.